Jeg tvinger mig til pauser

Posted on Updated on

Det bliver jeg simpelt hen nødt til. Forleden så jeg at vi havde fået denne film på biblioteket, så den røg med i tasken. Hurra for det vi kalder zone-materiale så jeg kunne springe reserveringskøen over. Materialer hér kan ikke lånes ud RESERVERES så det kan være en god ide at svinge forbi den hylde og blive inspireret.

Jeg nød duften af savssmuld der nærmest kom bølgende ud gennem skærmen. Jeg kan godt lide cirkus og denne film var jo smukt filmet. Og også lidt tragisk, hård, romantisk, og hårdtarbejdende. Vi følger den unge dyrlægestuderende som hopper fra studiet samme dag han skal til afsluttende eksamen – pga forældrenes død i en bilulykke. Han finder ud af at familien er forgældet til op over skorstenen og han er nu nødt til at forlade hus og hjem, hvilket skete for mange under depressionen. Han får arbejde på et omrejsende cirkus og det er ikke bare sådan lige.

Jeg har noteret bogen på min “to-read-liste“.

Water for Elephants (2011) – IMDb.

2 thoughts on “Jeg tvinger mig til pauser

    Inger Bonde said:
    januar 28, 2012 kl. 5:14 pm

    Fantastisk bog og jeg glæder mig til filmen😉

      Frk. Bibo responded:
      januar 28, 2012 kl. 5:37 pm

      Glæd dig til filmen – den er pragtfuld. Jeg glæder mig til bogen.😉

Skriv et svar

