Ups

Posted on

Det var da vist på tide at få fældet det jule-tema. Ahem! Kan godt forstå, hvis der er læsere, der er løbet skrigende bort. Det har jeg næsten selv gjort.🙂

Men det fortæller vist lidt om, at jeg har gang i sådan cirka 1 mio bolde for tiden.

Om 3 uger er kufferten pakket, pas og penge lagt frem, flybilletterne pudsede og jeg kribler for at komme op i et fly der skal bringe mig til Madrid. Jeg GLÆDER mig til at favne mine skønne netværks-venner dernede, vi kommer langvejs fra – jeg skal kramme folk fra Australien, Sverige, England, USA (Californien), Irland, Italien, Schweiz, og ikke mindst Spanien. Og det bliver hårdt som ind i BIIIIIIP… flere møder skal holdes, et par taler skal holdes plus det løse. Godt jeg har taget fri næsten 1 uge efter jeg kommer hjem igen – for jeg kan garanteret ikke kravle. Men det bliver det hele værd.

Derudover er der drønende travlt på jobbet – som altid. PLUS jeg pt. har lidt helbreds-udfordringer. De går over igen. Plejer de at gøre.

Må jo forresten lige nævne, at jeg har prøvet Klidmoster’s A-lakridser. MUMSE MUMSE!! De er ikke så flotte runde som Klidmoster-mester, men jeg tror da næsten at smagen er der. Den er i hvert fald tæt på de “originale”.🙂 Måske noget, jeg skulle notere mig til kommende fødselsdag. Hmmmmm…. Og endnu mere hmmmmmm, at jeg stadig har nogen på lager til trods for at det er nogle dage siden jeg puslede med dem. – I et anfald af overdreven overspringshandling.

2 thoughts on “Ups

    Anette said:
    januar 18, 2012 kl. 7:03 pm

    Ja du har mange bolde i luften – jeg ved du passer på dig selv så godt det kan lade sig gøre. Så det vil jeg ikke skrive at du skal gøre😉 Glæder mig til at høre om din konference og alt det du oplever i Madrid! Knus

      frkbibo responded:
      januar 18, 2012 kl. 7:13 pm

      Det gør jeg også. Knus😉

Skriv et svar

