Mens I andre kommer hviledagen ihu

Posted on

– arbejdes der her på højtryk for at blive klar til kommende verdenskonference i Madrid som er LIGE OM LIDT. Faktisk står den på åbningsceremoni på torsdag, og fredag skal jeg i ilden med henholdsvis tale og paneldiskussion.

For ikke at sige et lynmøde i frokostpausen fredag og lørdag med prominente personer fra hele verden: at definere hvad der skal danne grundlag til definition af sklerodermi i WHO’s “International Classification of Functioning, Disability and Health” (ICF). Dvs. at vi her kan definere det store billede af hvad sklerodermi indebærer, samt komme med anbefalinger til hvordan man møder sklerodermi i nationale, internationale, institutionelle og personlige regi’er – for ikke at nævne det mest nærliggende: behandling og pleje. Jeg er meget ydmyg over at blive inviteret – og synes samtidig at det er fantastisk at der er inviteret patienter med til møderne. 

Og hvorfor så ikke hviledag for mig – det burde det jo være. Jeg bør samle energi til kommende uge. MEN jeg har lige været nede med en gang halsonde etc og er nu i penicillin behandling for at komme ovenpå igen. Jeg sov hele næste uge væk – næsten.

Men jeg er blevet færdig med talen idag – og nu skal jeg bare forberede mig til de andre opgaver der måtte være. Kunne godt have brugt lidt mere tid. 

Men nu er der håndboldfinale… 

GO GO GO, Danmark. 

4 thoughts on “Mens I andre kommer hviledagen ihu

    anjoe said:
    januar 30, 2012 kl. 10:48 am

    Jeg håber meget, at du hurtigt er fri for de ekstra dårligdomme, for du har et tæt program sidst på ugen kan forstås😉

      frkbibo responded:
      februar 1, 2012 kl. 6:48 pm

      Uha ja – her kæmpes for at blive helt klar.😉

    Kirsten said:
    februar 1, 2012 kl. 12:21 pm

    Det er imponerende at der kommer patienter med – og sikkert ikke en hvilken som helst patient. Det må være fordi du er velformuleret og med viden om sagerne. Flot klaret oven i alle de dumme sygdomme du samler op hen ad vejen😉
    God tur og jeg glæder mig til at høre om hvor dejligt og spændende det har været🙂

      frkbibo responded:
      februar 1, 2012 kl. 6:49 pm

      Tusind tak skal du have – jeg glæder mig til at berette fra det store udland. “Sees” på den anden side. 🙂

Skriv et svar

