Træt og brugt men med smil fra øre til øre

Posted on Updated on

opening ceremony 1

Først vil jeg lige nævne at 26 graders forskel er lidt af en udfordring for én med raynaud. Forlod 13 grader (PLUS) igår eftermiddag og kom hjem til 13 grader (MINUS) i de sene aftentimer igår. Brrrrrr, der er koldt i Danmark!!

Jeg er træt og brugt, og har monster ondt i kroppen – kan knap løfte højre arm. Men nøj, hvor er jeg fornøjet over en veloverstået verdenskonference, der slog benene væk på selv den mest rutinerede. Stor succes på deltager fronten – vi havde kalkuleret med max. 200. Vi havde 250 registrerede, bare til patientkonferencen. Det var fantastisk! Stor succes på oplægssiden – kombinationen lægeoplæg kontra patientoplæg i samme session var fremragende!

Dette er billede fra åbningsceremonien. Mere kommer de kommende dage. Lige nu står den på “desperat” hvile med tanker på nogle fantastiske dage.

Min tale? Den må du vente med at høre om….Send et kys

2 thoughts on “Træt og brugt men med smil fra øre til øre

    Vendelboen said:
    februar 7, 2012 kl. 9:10 pm

    Lyder til at turen er alle ømme muskler værd. jeg glæder mig til at høre mere .

      frkbibo responded:
      februar 7, 2012 kl. 9:30 pm

      DET var den – jeg ser bare ikke frem til at skulle stå under bruseren imorgen og vaske hår. Det bliver et mareridt.😆 Glæder mig til at fortælle mere.

Skriv et svar

