SLUT for idag

Posted on

Kom til at udradere noget af den nye hjemmeside, som HELDIGVIS stadig er i sandkassen og ikke sendt hjemmefra. Venter spændt på min livline’s drillerier imorgen.

PUF, og så var et menupunkt væk, og jeg kan skisme hitte ud af at få den tilbage så jeg kan se undersiderne. Kan se dem i kontrolhuset, men på hjemmesiden… pist, gone… adios amigos!

Godt jeg så fandt ud af at udrette noget på den ANDEN hjemmeside, som jeg OGSÅ er webmaster på, og som fungerer glimrende.

Gider ikke bruge min stædighed idag… den er opbrugt.

Skriv et svar

