Det er sjældent

Posted on

– jeg taler negativt om mit job. Det gør jeg stort set aldrig i dette forum. Jeg kan godt lide mit job. Jeg nyder at have forskellige opgaver. Jeg nyder at møde FOLKET (ja, dig) i fronten og forsøge at hjælpe dig med at finde lige nøjagtigt det, som du skal bruge til ferien, strikketøjet, bilen, dukken, dvd-afspilleren, “læse-øjnene” og meget meget.

Men hvorfor filan har jeg nu igen valgt at komme tilbage fra ferie til en lørdagsvagt?

Jeg er mere end brugt efter en uge med masser af ting, der skulle følges op på. Et enkelt sygehusbesøg er det også blevet til – en rask jagt hen over stepperne på udkigt efter nye diagnoser. Jow jow, man skal jo ikke kede sig i min branche, vel?! Plus en hjemmeside, der blev lagt ned – men som er rejst sig så smukt som en anden fugl phønix.

Anyway. Det skal lige passe at jeg skal have lørdagsvagt efter min sommerferie… skumle skumle…. grrrr.

– argh, ok… jeg KAN altså ikke være skumle-sur. Det nægter jeg – livet er for kort til det.

Desuden venter en IVA DIVA tur på søndag. YAY.

 

Skriv et svar

