14 dages tavshed

Posted on Updated on

angst

Nu er det vist på tide at komme ud af skjoldet igen.

Det skal fejres med en god gammeldags forkølelse. ATJUUUU!!

sick_man

Bortset fra det, så er tiden fløjet ligeså hurtigt som der er kommet flere timer til dagen. Jeg har ikke ligget på den lade side. Knap nok haft tid til at spille mine spil på facebook *host host*.

Er blevet færdig med Hunger Games triologien. WOW, jeg glæder mig VANVITTIGT til filmen har premiere senere på måneden. Fantastisk serie.

Fik set J.Edgar i biografen. Tillader mig at sige hmmmm – var vist ikke helt vågen til at se den. Godt spillet af Leonardo, dog.

Har købt billetter til Michael Jackson i Parken til oktober – altså Cirque du Soleils nyeste fantastiske show. Skal afsted med en veninde, og vi glæder os! Men i Parken… hmmmmm, vi ska have kikkert med, omend vi har fået gode tribune pladser.

Jobbet er et kapitel for sig – der er travlt og der blæser vinde fra alle retninger.

Det er tid til søstertid – og jeg glææææææder mig til hvad vi finder på. Der skal vist ske noget i weekenden.

Og så står marts måned i tour de hospital af den helt store slags, 2 hospitaler – 1 speciallæge udenfor hospital, og flere kommer til… Fint nok, at der holdes øje med én.

Men først… forkølelse, forsvind – hvis du vil være så venlig.

Skriv et svar

