Ferie ferie ferie ferie ferie ferie

Posted on Updated on

Uh, jeg står overfor hele TO feriedage i denne uge – torsdag og fredag. Det er heeeeeeelt vildt. Lidt ligesom at gå weekenden imøde.

Nårh ja, det er jo noget restferie der skal bruges, og så det er jo passende at gøre det her sidst i april, lige inden ferieåret er ovre, ikke?

Planer?

Well, hospital, blodprøve hos egen læge, og så lidt oprydning, og lidt tv-serier. Indhente lidt energi. Kramme nevøen. Blive yderst barnlig (yup, for det må jeg godt). LÆSE.

Er næsten færdig med “A modern Witch”, og jeg må jo tilstå at jeg fniser højlydt. Den er absolut ikke noget stort gedigent klassiker værk, men en hurtig hyggelig HYGGEbog. Yderst kærlig og varm. Og måske nok én man lægger fra sig og vups, er den ude af systemet når den er slut. Men det gør ikke noget.

2 thoughts on “Ferie ferie ferie ferie ferie ferie

    Piskeriset said:
    april 25, 2012 kl. 8:04 pm

    Pssst – hvilke tv-serier? *nysgerrig*

    Og god ferie i øvrigt 🙂

      frkbibo responded:
      april 25, 2012 kl. 8:08 pm

      Årh, du har sikkert set den. Jeg har lige købt Supernatural sæson 1 i SuperBest til 100 kr. Og så er jeg ved at gense Fringe sæson 2. 😉

      Det plejer jo at være dig jeg kommer til, når jeg skal have tips til nye serier. Hehe.

      Og taaaaak…

Skriv et svar

