Legebarn

Posted on Updated on

Wihiii, jeg er jo næsten ikke landet endnu efter et brag af en 40 års fødselsdag. Det er altså ikke slemt at fylde rundt, skulle jeg hilse at sige.

Havde besøg af dejlig familie og venner til det store sønderjyske kage ord. Det udviklede det sig til nu når man selv diskede op med kagemand, boller og varm kakao og 2 af veninderne kom med kage, og min kære fru moder kom med gammeldags æblekage. Mums!

Og dejlige gaver lige fra gavekort til tassimo kaffemaskine. Undskyld mig, tassimo, men det spiller ikke godt at I propper sukker i jeres cappucino. Især når man er vant til kaffe uden sukker. Bvadr! Bortset fra det er jeg glad for den maskine.

20120513-144744.jpg

Argh, kom til at trykke på publish knappen, så hvis du er én af dem der straks læser mine pt sjældne opdateringer, så tjek ind igen – der kommer mere tekst på.

Skal lige lære funktionerne til wordpress via iPad. Jow jow, er hoppet på iPad bølgen. Købte i sidste uge og er nu ved at finde ud af hvad jeg kan bruge sådan en fætter til. Foreløbig, læse bøger, se serier, surfe, lege, hurtige opdateringer, og måske bydes der også på “blog på farten” – jeg vil også udforske muligheden for at tage notater når jeg er ude til møder etc.

20120513-145335.jpg

Derudover så har jeg brug for et råd fra dig. Eller ‘hvad synes du’ udmelding. Er det i orden at én fra sin andelsboligforening kommer med følgende udtalelse i en samtale om at løse et vandindtrængningsproblem som har stået på i et års tid og hvor håndværkerne leder efter den berømte tråd i høstakken – uden held:” ja du skal ikke tro at JEG vil butte lejlighed med dig”. Måske det bare er mig der er lidt over følsom pga andre ting der er trælse, men det er da ikke speciet konstruktivt hjælpende ud i sit ansvar som værende i en bestyrelse? Måske det bare er mig….

Ellers – life is good og her leges med ipad. Vi skal snart have en Iva Divas legedag. i ved, hvem I er.🙂

Skriv et svar

