Sendt til tælling

Posted on Updated on

Denne uge har været min helt store “Tour de Hospital” uge. Har været afsted mandag, tirsdag og fredag. Kontroller og opfølgning. Først frikendelse af en ny bindevævssygdom  , så kontrol med min sklerodermi, så kontrol med min astma. Der er lidt udvikling i sklerodermien, men ikke i organerne (skal dog igang med det årlige 1000 km check). Og da der ikke er involvering af fibrose i mine lunger og “kun” astma afsluttes jeg på lungemedicinsk og skal nu følges hos astma eksperterne. Jow jow, ny afdeling. Man keder sig ikke i min branche.

Min krop har kvitteret med en olm hoste, dryppende næse og feber “on and off”.  Godt så.

Så stikket hives helt ud – der lines op med kamillete i stride strømme. Lommetørklæderne indenfor rækkevidde. Og underholdning ligeså.

Måske dagen er til at se denne film, som jeg har haft på lager et stykke tid. Og som jeg glæder mig meget til at se, fordi anmeldelserne nærmest falder over hinandens ben.

Og et par afsnit af min favorit serie.



Hvad jeg læser, kan du se i sidebaren under Goodreads. 

I blog with BE Write

Skriv et svar

