Flot, Wozniacki er videre

Posted on Updated on

Wow, det var en spændende tenniskamp idag. Var tæt på at bide neglene ned.

Jeg har set mere sport de seneste tre dage end, well, ja det er vel et år eller sådan noget. Du kan ikke tænde for tv uden at der er en duel igang i håndbold, bueskydning, badminton, tennis, bordtennis, kajakslalom – you name it.

Egentlig ikke noget jeg vil bruge SÅ meget tid på, men nu er detsådan at jeg har været syg siden lørdag eftermiddag. Knap så fedt. Var i zoo med “Kenja-pigen“, men måtte give fortabt undervejs. Vi fik dog et par hyggelige timer sammen. Tak for det, Anette.🙂

Hvad der lignede en “galoperende” influenza med ledsmerter, muskelsmerter og temperaturer på kogepunktet (næsten 40 i feber), sendte mig til tælling på få timer. Æv!!

Men så får man da set lidt Olympiske Lege.

Men ikke den fedeste måde at bruge sin ferie på – er vist gået glip af tøsekomsammen idag.:-/

Til gengæld så jeg så Wozniacki sende Wickmayer til tælling.

20120730-221826.jpg

6 thoughts on “Flot, Wozniacki er videre

    Janne said:
    juli 31, 2012 kl. 10:07 am

    Jeg er stadig klar på “tøsekomsammen”, når du er frisk igen – du siger bare til – hvad med bif??

      Frk. Bibo responded:
      juli 31, 2012 kl. 11:07 am

      Jaaaaaa😀 Jeg har jo en bio-billet, du skal være med til at bruge.😉

    Vendelboen said:
    juli 31, 2012 kl. 11:40 am

    Det er ikke godt at du er syg og da slet ikke i din ferie. Men når det er sagt, så er det da netop lige sådan noget som OL, der sætter kulør på en ellers våd sommer. god bedring. Og så kan du passende heppe på herrerne i aften🙂

      Frk. Bibo responded:
      august 1, 2012 kl. 10:37 am

      Og det gjorde jeg så… og holdt mig for ørerne, når du brølede igennem derude fra den anden ende af byen.😀

    Anette said:
    juli 31, 2012 kl. 3:14 pm

    Selv tak søde. Ja øv da at du blev så sløj. Håber det går bedre nu. Og nyd resten af din ferie!

      Frk. Bibo responded:
      august 1, 2012 kl. 10:38 am

      Det skal jeg gøre, søde.😉

Skriv et svar

