Der er nu dejligt ved havet

Posted on

To Robyn

Havde en skøn tur til havet med veninde og påhæng. Fik en bid brød i Løkken, kørte på stranden til Blokhus med et pitstop midtvejs hvor vi nød solen og veninden fik dyppet tæerne og hvor vi blev hevet fri fra en sandbunke af et par venlige tyskere, inden vi fik is i Blokhus og kørte hjem… i regnvejr.

Hvor heldig kan man være med først at få regn når man skal hjem? Ja, for den danske sommer synes jeg ikke ligefrem jeg har lyst til at skrive om. Hrmpf! (Ok, lidt sol har jeg da fået her i min ferie…. men alligevel!)

IMG_1887

3 thoughts on “Der er nu dejligt ved havet

    anjoe said:
    august 7, 2012 kl. 11:50 am

    Den gamle reklame: “Det danske vejr er Gajol-vejr” kunne være genbrugt denne sommer 😦
    Nu er jeg altså ikke personligt pjattet med for megen varme – alt over 21 grader, men forstår selvfølgelig godt, at mange ikke føler at have fået optimalt ud af deres velfortjente ferie! Og din krop hungrer tilmed efter varme, så øv; for dig havde jeg gerne døjet med sol og varme nogle flere dage 🙂

      frkbibo responded:
      august 9, 2012 kl. 5:35 pm

      Du har helt ret – min krop HUNGRER efter varme. Er vist heldig at få lidt varme de næste par dage. Og så pakkes sydhavsfrugterne næste sommer, tror jeg. Og har nu skiftet gajolerne ud med hustel, men de smager nu meget ens. 🙂

    doctors note said:
    juni 20, 2013 kl. 3:51 pm

    For most up-to-date information you have to go to see world wide web and on web I found this web page as
    a best website for most recent updates.

Skriv et svar

