Long time no….

Posted on

Wauwsa, det er da vist et stykke tid siden jeg sidst har været herinde. Sorry about that!

Der sker bare en masse ting derude i virkelighedens verden at jeg har lidt svært ved at nå det hele. Så her kommer en hurtig opdatering.

Nevøens fødselsdag forløb pragtfuldt. Han var ellevild med det LEGO jeg havde købt til ham. Faktisk er drengene i hans klasse ellevilde med at besøge ham fordi han har så meget LEGO at de kan fylde hele førstesalen op – næsten i flere lag!

Siden har jeg lydt som en søløve. Stemmen har været væk og knaser stadig lifligt. Hø hø.

Travlt på arbejdet – også med temadag, hvor jeg bl.a. hørte veninden holde oplæg. Spændende, sjovt og spøjst at opleve hende i DEN rolle. Men hun gjorde det godt.

Sygehusbesøg (kontrol) – bare fordi det er sæson for det – blev kombineret med en tur på Aros og også på en RÅ BAR…. ja, shotsene kradsede lidt i halsen, men det var altså raw food, som stod på menuen. Spændende knasende oplevelse, som sagtens kan gentages en anden god gang.

 

Og idag daffer jeg afsted til noget kårsås-skrub-hjem-møde. Satser på at sidde ved siden af hende her og prikke hende i øret. 😆 Først skal jeg vist i bad, så hun ikke løber skrigende bort.

Håber du har det godt dér hvor du befinder dig. 😉

4 thoughts on “Long time no….

    anjoe said:
    september 20, 2012 kl. 1:58 pm

    At du ikke så ofte bringer nyt her på din blog, bibo, tolkes aldrig som at du dermed keder dig, næh-nej.
    “Hende her” må du mægtig gerne hilse fra mig, hvis kårsås pludselig bliver lidt kedeligt, og hun er blevet træt af din prikken 🙂

      frkbibo responded:
      september 21, 2012 kl. 5:39 pm

      Uh, bringer din hilsen videre næste gang jeg ser hende. 🙂 Og nej, jeg har skam ikke tid til at kede mig. 😉

    Frede said:
    september 24, 2012 kl. 8:07 pm

    RÅ bar – sikker vinder! Ser godt ud! 🙂

      frkbibo responded:
      september 26, 2012 kl. 8:35 pm

      Det smagte også godt 🙂

Skriv et svar

