Aaaah fridag

Posted on Updated on

Jeg har en ugentlig fast fridag – den sætter jeg pris på. Egentlig plejede det at være onsdage og helt perfekt i forhold til at arbejde 2 dage, have fri og få slappet af og så arbejde 2 dage inden 2 fridage. Men nye arbejdsopgaver gjorde at min onsdag blev inddraget.

Så jeg har nu fri om torsdagen.

Jeg nyder at vågne af mig selv, ligge og læse, lytte til Go Morgen Danmark, og så stå op og dase gennem dagen.

Men jeg daser ikke 100% – nok er torsdagene “fri fra arbejde” i betydningen det lønnede arbejde – men torsdagene er nu dedikerede til mit frivillige arbejde som består af 2 dele : indenfor landets grænser og udenfor landets grænser. Vi snakker patientforening.

Og idag står på hjemmesider, forberedelse til tale, plus det løse…

Hav en god dag derude.

Skriv et svar

