Ny musik

Posted on

Igår læste jeg ved et tilfælde på Politikkens side denne anmeldelse: Ellie Goulding – Skizofrent popalbum tramper imponerende efter guldet – Politiken.dk.

Jeg blev lidt nysgerrig – overskriften var provokerende “læs-mig”, og da der i artiklen skrives: “….. giver lige så god mening, som hvis Sarah Brightman optrådte med hele hovedet fuldt af piercinger”, jamen så bliver man da endnu mere nysgerrig. Sarah Brightman og hovedet fuld af piercinger i samme sætning? Hvordan LYDER det? Jeg har et billede i mit hoved af Sarah og piercinger, og jeg fniser TEMMELIG meget ved tanken.

Så ud på Spotify og lytte. And I like!!

Ellie Goulding’s skizofrene album, for nu at citere artikelforfatter Kim Skotte, kan i øvrigt også hentes på Bibzoom.

Skriv et svar

