Serie kiggerier

Posted on

Jeg er én af dem, der har fornøjelsen af gratis Netflix resten af året fordi jeg har Spotify Premium. Så skal man jo se, hvad det er for noget.

Synes ikke at udvalget er helt i tiptop, men ikke desto mindre er jeg faldet i nogle tv-serier. Tv-serier passer mig godt pt., da jeg har lidt svært ved at koncentrere mig om en film på et par timer.

Lige nu muntrer jeg mig med serien Primeval, som handler om en hemmelig agentgruppe under det engelske indenrigsministerium. Mærkelige anomalier, en slags portaler, mellem fortid og nutid åbner sig mystiske steder rundt om i England, og gruppen bestående af forsker, nørd, militærmand mv., drager ud for at lukke disse anomalier, for vi kan jo ikke have dinosaurer eller lignende rendende frit rundt i det 21. århundredes gader.

20121030-213615.jpg

Skriv et svar

