WOW

Posted on

Hvor blev jeg glædeligt overrasket idag og dybt imponeret, da jeg kom tilbage fra min eftermiddagsvagt og fandt en pose på mit tastatur.

Inde i den lå disse fine muffedisser eller pulsvarmere, om du vil. Hvor blev jeg glad. Og så er jeg i øvrigt dybt imponeret over denne kollegaveninde, som for 1-2 måneder siden sagde: “jeg tror jeg vil begynde at strikke”, og som sagt så gjort. Hun lærte sig selv at strikke via youtube og bog.

Jeg er SÅ imponeret, og fuld af respekt for den seje tøs.

20121105-155823.jpg

2 thoughts on “WOW

    Piskeriset said:
    november 5, 2012 kl. 7:22 pm

    Sikke en dejlig overraskelse! God måde at vise sine yndlingskolleger opmærksomhed på (ja, for jeg er sikker på, at du er en yndlingskollega – du må helt sikkert være skøn at arbejde sammen med :-))

      frkbibo responded:
      november 8, 2012 kl. 11:03 am

      Aaaaarw, det var pænt sagt, søde pisker.🙂 Men ja, det var en fantastisk overraskelse. Og det kom lidt bag på kollegaen hvor glad jeg blev. Det viser jo bare at der ikke skal så meget til før jeg er glad.😉

Skriv et svar

