Jamen jeg spiller slet ikke tennis!!

Posted on Updated on

Jeg har været hos doktoren idag. Har nogle led/sener der giver mig et par udfordringer eller tre. Især i venstre albue.

Han kiggede, klemte og torturerede mig på det groveste. (Sådan føltes det i hvert fald). Læger har det med at klemme lige dér hvor man kommer til at bande og svovle som en anden havnearbejder. Det er bestemt gavnlig at éns egen far engang i tidernes morgen arbejdede på det hedengangne Aalborg Værft…. inden han blev ekspert i at reparere diverse elektroniske dimser på Aalborg Sygehus. Men jeg kan et par ord… eller tre…. når det kommer til bandeord, og næsten alle kom i spil i dag.

“Det er lidt atypisk, men jeg tror vi er ovre i kategorien tennisalbue”, sagde han. Så tju-hej med øvelser (siger jeg selv), og smertestillende og RO (siger doktoren), og så ses vi igen i næste uge for at se, hvordan det går.

Men jeg har da vist misforstået et og andet…. Jeg er højrehåndet, burde jeg så ikke have tennisalbuen i højre side?

Og hvad er en tennisalbue – det kan du bla. læse her.

Skriv et svar

