Uh uh uh – sommerskole forude!!

Posted on Updated on

Og her sidder jeg med de ledeste smerter i venstre skulder højst sandsynlig pga bursitis, generelle lede smerter i hofter efter at have kæmpet mig på gåben til arbejde gennem resterne af snestormen som raserede natten til lørdag (aflyste busser), med venstre side af mit ansigt hævet, og har generelt ondt af mig selv.

Og hvad sker der så? En mail tikker ind – “velkommen til sommerskole i Barcelona”. Min ansøgning gik igennem, rift om 40 pladser og den ene plads er MIN. Oh my!!

Trækker vejret dybt ned i maven og hiver mig op af bakken igen.

8 thoughts on “Uh uh uh – sommerskole forude!!

    Kenn said:
    december 17, 2012 kl. 7:43 pm

    Åh Barcelona! Jeg håber du får en rigtig god tur dertil og nyde byen

      frkbibo responded:
      december 18, 2012 kl. 8:38 pm

      Det er jeg sikker på, jeg vil.🙂 Nu skal jeg lige finde en billig tur derned.

        Kenn said:
        december 19, 2012 kl. 5:27 pm

        Måske KLM har et godt tilbud😉

        frkbibo responded:
        december 20, 2012 kl. 5:57 pm

        Det må tjekkes🙂

    vendelboen said:
    december 18, 2012 kl. 10:48 am

    Hvad er det for noget sommerskole ? Skal du lære at danse flamenco eller lære at lave paella ?

      frkbibo responded:
      december 18, 2012 kl. 8:39 pm

      Ja ja da!! flamenco i paellaen!!! Sikke et syn.🙂 Men det er noget med medicin og forskning og patienter.🙂

    vendelboen said:
    december 19, 2012 kl. 9:22 am

    Jeg har hørt, at lige netop flamenco dans i en paella har en positiv indvirkning på en del sygdmme, så you go girl….

      frkbibo responded:
      december 20, 2012 kl. 5:58 pm

      Mmmmmmmm…. Skal vist lige have et skud af en doktor først. :-S

Skriv et svar

