Travl januar

Posted on Updated on

Wow, jeg skal da love for at vi er kommet i gang med 2013 – det er som at være blevet skudt ud af en kanon. Sådan ser min kalender ud for januar – næsten alle dage er fyldt ud. (Yikes!!)

Jep, jeg har i år en papir kalender, hvori jeg noterer det, som jeg absolut ikke skal glemme. Der er nye boller på suppen – jeg har brug for et bedre overblik over min tid her hjemme og på arbejde.

Så jeg har de vigtigste møder / undervisningsseancer fra arbejde noteret i denne mini-kalender hvor jeg også noterer mine aftaler med sygehusvæsen og læge.

Nix, der er ingen intensioner om at begynde at arbejde hjemmefra – når jeg har fri, så har jeg fri! Men jeg har brug for at vide hvad jeg skal koncentrere min energi på. Og i januar skal jeg undervise rigtig meget, og jeg glæder mig! (Ok, kommer til at forberede lidt hjemmefra, men det er også fordi jeg starter allerede på onsdag, og tirsdag futter jeg i futtog).

Så jeg er gået tilbage til at være “gammeldags”……lidt. For jeg bruger stadig elektronisk kalender – det er bare ikke altid jeg reagerer når mobilen bimler eller ipad’en bamler.

20130104-183008.jpg

One thought on “Travl januar

    Anette said:
    januar 4, 2013 kl. 8:53 pm

    Du er ikke den eneste der er gået over til papirkalender igen. Jeg kan slet ikke styre mine aftaler “kun” på min telefon. Jeg har ikke det samme overblik synes jeg og slet ikke hvis der er ændringer i aftaler – hvilket ofte sker (helbredsaftaler) Knus og skøn weekend.

Skriv et svar

