Tåget tirsdag

Posted on Updated on

He, jeg ved godt det er torsdag idag.😉

I tirsdags var jeg igen ude at køre med DSB. En rask tur til Aarhus og hjem igen. Det var tid til 3 måneders kontrollen i forhold til min bindevævssygdom, sklerodermi.

20130110-122930.jpg

Vejret hjem bød på den tykkeste tåge at sidde at kigge ud på – hele vejen fra Aarhus og hjem til Aalborg.

20130110-123127.jpg

Det slår mig – her små 48 timer senere, at vejret var HELT perfekt i forhold til den tågede hjerneaktivitet som jeg er ude i. Jeg var inde hos min ynglingsdoktor i tirsdags, og hun sendte mig hjem i tænkeboksen. En boks, der yder godt af min uddannelse – for der indhentes informationer som forhåbentlig kan hjælpe mig med at tage beslutningen. Hvis jeg mærker efter og kigger ind i mig selv, så tog jeg nok beslutningen allerede da jeg sad på den anden side af bordet. Men jeg vil være mere end 100% sikker.

Men selvom det er gråt og idag også brrrrrrrr koldt, så er der også lyspunkter. En herlig undervisning igår, og på vej hjem fangede jeg denne solnedgang. Det havde regnet hele dagen og skyerne hang stadig tunge… Men en lille stribe lys kæmpede derude mod vest.

20130110-124533.jpg

2 thoughts on “Tåget tirsdag

    anjoe said:
    januar 12, 2013 kl. 4:00 pm

    Jeg bliver godt nok nyfigen, men forventer, at du senere afslører din beslutning. Alt bedst for dig i 2013😀

      frkbibo responded:
      januar 13, 2013 kl. 7:43 am

      Jeg skalnok afsløre det – der kan gå et par måneder.🙂 Og i lige måde et godt nytår.

Skriv et svar

