En rask gåtur hjem fra arbejde

Posted on Updated on

– med indbygget besøg hos en speicalist på det lokale hospital.

Jeg er på vej gennem 100.000 km eftersynet mht min bindevævssygdom. Det er lidt af en prøvelse. Jeg sover ikke så godt fordi en mio tanker ryger gennem systemet. Er der sket noget siden sidst? Og hvad nu hvis….? På torsdag skal jeg afsted igen – det er et værre renderi. Men betryggende at der er flere der arbejder sammen for at danne sig det store overblik. Så kan man vist ikke forlange mere.

Hospitalet idag ligger stort set midt mellem mit hjem og mit arbejde. Nu havde jeg gået fra arbejde og til hospitalet. Så kunne jeg jo ligeså godt gå resten af vejen og få lidt tiltrængt luft.

Pragtfuldt vejr. Koldt, jovist, men jeg er jo Michelinmandens hustru hvad angår påklædning, så den raske gåtur på 15-20 minutter burde jeg kunne klare.

20130114-171544.jpg

2 thoughts on “En rask gåtur hjem fra arbejde

    Kirsten said:
    januar 14, 2013 kl. 6:47 pm

    Smukt billede fra en ikke så morsom dag. Det er surt at du hvert år er nødt til at gennemgå alle helvedes kvaler – for så evt. at få påhæftet endnu en diagnose.
    Jeg håber virkelig at i år det bare er eftersyn og ikke for meget service!😉
    Ang. krammedyret i grønt – jeg vil hellere have det mumlende hulepindsvin….

      frkbibo responded:
      januar 15, 2013 kl. 11:29 am

      Jeg er vildt forelsket i det hulepindsvin – det er ikke manipulation med dens mumlerier.

      Og så må vi se, hvor meget service der bliver i forhold til eftersynet. For lidt mere service ser det ud til vi skal igang med, men intet er bestemt endnu.😉

      Hav en smuk dag.

Skriv et svar

