Godt selskab

Posted on Updated on

Jeg har brugt dagen idag på Lasse Hallstrōm, ham der filmskaberen, du ved.

20130221-205114.jpg

Først i selskab med de skønne IVA DIVAS på café til frokost og efterfølgende svensk krimi – filmatiseringen af Hypnotisøren. Godt spillet, spændende plot, omend man skulle nok have læst bogen for der var et par tråde som der blev sprunget pænt over. Men ikke desto mindre en ganske fin krimi.

20130221-205148.jpg

Her til aften sad jeg og hyggede gevaldigt med Ewan McGregor i rollen som den lettere kiksede fiskeekspert der kastes ud i det mest vanvittige projekt at få indført laks i Yemen. Et helt umuligt projekt, ser det ud til, fordi det ikke er det perfekte miljø for laks. Altså…. Komedie og lidt romantiske undertoner og så Mr. McGregor med skotsk-irsk-ish accent. Jeg spandt som en kat. Lige hvad jeg havde brug for – skuldrene faldt næsten ned på plads igen. AAAAAH!

2 thoughts on “Godt selskab

    Vendelboen said:
    februar 22, 2013 kl. 9:04 am

    Hvis skuldrene er på vej ned fra ørerne, så slog jeg da ikke hårdt nok :-(…. Tak for en dejlig dag.

      frkbibo responded:
      februar 22, 2013 kl. 11:27 am

      Jeg synes da, det var nogle herlige dask, du kom med. 😆 Og selv tak, du.

Skriv et svar

