Søstertid

Posted on Updated on

Igår var jeg ude at sejle. Og så alligevel ikke.

Jeg skulle bruge et gavekort, jeg havde fået af mine skønne IVA DIVAS til min runde fødselsdag sidste år: Boblende brunch.

Så kan man jo gribe chancen og prøve brunch et sted man endnu ikke har prøvet.

Jeg baskede en masse fluer med ét smæk og kaldte på søster med et brølende SØSTERTID! Hun kom springende og vi havde en pragtfuld dag på bølgende grund – bogstavelig talt. Brunchen blev indtaget på Restaurant Elbjørn, den gamle isbryder, som nu ligger ved havnefronten i Aalborg. Det var lidt charmerende at komme ombord på det gamle skib og da det blæste og der var bølger på fjorden, blev vi gynget blidt.

Og bagefter kiggede vi vinduer i gågaden.

20130303-094404.jpg

20130303-094420.jpg

Skriv et svar

