Den lille arbejdsbi

Posted on Updated on

Jeg er her endnu. 😏Bloggen er ikke lukket – har bare haft et par udfordringer ud i logistikkens verden med ønsket om mere tid i forhold til dagens timer.

Når man har en bindevævsssygdom, som figurerer under kategorien “af værste skuffe”, så ved man aldrig hvad kroppen mener om det man har gang i. Indtil videre (og jeg satser på det fortsætter), holder den sig i ave – selvom blodprøverne siger noget andet. Det kan sætte gang i tankespind, men jeg har nu været god til at holde det på lavt niveau og fokuseret på noget helt andet.

Så som at lave ny hjemmeside for den internationale forening, som jeg er en del af. Jeg bygger den op i wordpress, og jeg er helt forundret og i hopla over de fantastiske mennesker derude i verden, som bruger en masse til på at lave plug-ins som gratis kan kombineres med grundelementerne i wordpress’ kontrolhus. Fantastisk! Jeg skal præsentere den på vores årsmøde som er lige om er lige om lidt. Selvfølgelig i udlandet og lige nu er der på destinationen 10-15 grader. Hvor? Portvinens hjemland. Jeg glæder mig vanvittigt!! Og skal helt klart opleve denne trappe i en lokal boghandel.

20130317-080254.jpg

Billedet er fundet her.

Derudover er min tid siden sidst gået med masser af sygehusbesøg – stort set hver uge, men det vil jeg ikke komme nærmere ind på her. Det må være på at andet tidspunkt. Årsprøverne, som det er, skal lige samles og analyseres af “koordinator”.

4 thoughts on “Den lille arbejdsbi

    Piskeriset said:
    marts 17, 2013 kl. 10:52 pm

    Husk at passe på dig selv ♥

    Og sikke et smukt billede – hvis jeg var millionær, ville jeg eje sådan et bibliotek!

      frkbibo responded:
      marts 18, 2013 kl. 5:46 pm

      Jeg prøver, søde piskeris, jeg prøver. 🙂

      Lige nu glædes jeg over at snestormen ikke bliver slem her i det nordjyske. Siger de…. Lad os nu se. 😀

    anjoe said:
    marts 19, 2013 kl. 8:27 am

    Hvis du kommer hjem med en rød tud, så ved vi, at du har nydt godt af portvinene, for 10-15 grader skolder trods alt ikke huden 😀

    Rigtig god tur; formoder at du skal hyldes og takkes for det vigtige arbejde, du har påtaget dig – ildsjæle er der rigeligt brug for!

      frkbibo responded:
      marts 19, 2013 kl. 9:23 am

      Ha ha, man tager ikke til Portugal uden at smage lidt på den lokale portvin. 😀

      Tak. 🙂

Skriv et svar

