Hvad er strømningshastighed?

Posted on Updated on

WOW, jeg kan få refunderet næsten 500.000 kr som jeg ikke har brugt.

Jeg skal KUN logge på min konto på Nets via linket i denne mail, og så får jeg næsten 500.000 kroner refunderet – på et køb jeg foretog kort før jul på en strømningshastighed.

Hvad det så end er, det der strømningshastighed, så håber jeg at det kan føre mig fluks ud ind i en anden dimension, hvor jeg kan hoppe rundt på lilla græs med lyserøde polkaprikker og indhalere energi fra heliumsballoner.

Nårh ja, jeg skal forresten også lige have oprettet den dersens konto hos Nets som jeg ikke har, men det er jo en mindre detalje.

itkriminel

Skriv et svar

