Stikket blev hevet

Posted on

PullThePlugGanske brutalt. Feber og næsedryp fik mig til at kravle i skjul fra søndag aften.

Det sker altid, når man ikke har tid til sådan noget pjat. Men ikke desto mindre, så er det sådan det skal være nogle gange.

Flere kander kamillete er hældt indenbords – jeg garanterer at jeg er helt gul indvendig pga al den te. Men den har lindret halsen betydeligt, og jeg håber inderligt, at jeg har fået jaget det værste væk så jeg er klar til undervisning meget snart.

Så her fra sofaen er Weeds blevet tygget godt og grundigt igennem. Man krøller tæer over Nancy Botwin, der gang på gang kommer galt afsted i sin iver efter at forsørge famlien… ved at sælge hash. Jeg mangler kun sæson 8, som endnu ikke er tilgængelig på den nordiske Netflix. Jeg ved godt man kan skrue lidt på nogle parametre og vupti så er der fuld skrald på den amerikanske Netflix, men jeg orker ikke at rode med det pt.

Men nu vil jeg fordybe mig i en bog… som jeg har forsøgt at tygge mig gennem i snart flere måneder. Nej, søde veninde, jeg fik ikke læst den færdig inden min tur til Porto, men jeg satser på at blive færdig inden min fødselsdag, som jo er lige om lidt. Bogen er faktisk ganske god – MEN koncentrationen omkring den (og koncentrationen til at læse i det hele taget) har været på et lavt sted og jeg har et lille princip med at jeg skal være færdig med en bog inden den næste tages hul på. (Med mindre det er en DYBT kedelig bog, som jeg ved jeg aldrig kommer igennem – det er en helt anden sag).

2 thoughts on “Stikket blev hevet

    Janne said:
    april 25, 2013 kl. 9:52 am

    Ha ha🙂 …holder selv pause lige nu fra en meget lang bog på engelsk med en dansk ungdomsbog (sidste del af Humaran-trilogien)
    Tak for sidst, god bedring og god dag på søndag!!
    Knus

      frkbibo responded:
      april 26, 2013 kl. 10:31 am

      Oh, tak tak, søde. Og selv tak for sidst. Billig brandert!!😆
      Jeg mangler KUN 50 sider af bogen. Og du har jo set, hvad jeg lige har købt på Saxo.🙂
      Knus

Skriv et svar

