Ugen der gakke-lakkede

Posted on Updated on

Først må jeg lige pointere én ting. DET ER FREDAG!!!

20130524-181731.jpg
Og det betyder WEEKEND. Yay!

Men hold da ferie, det har været en gakke-lakket uge. Min krop og kalender har været ude af synkronisering. Måske fordi vi har haft fri mandag? Det vælger jeg at satse på.

For her gik jeg rundt onsdag formiddag derhjemme og nød en kop kaffe, med håret strittende til alle sider, og jonglerede rundt med hjemmeside opdatering både på dansk side og international side. Det pragtfuldt og harmonisk, som en skøn søndagstur i den skønne grønne natur, indtil….

…. Jeg fik åbnet for kalenderen.

Jeg havde lovet, på min fridag, at tage på arbejde og hjælpe med et arrangement, der startede kl. 9.30, og nu var klokken ca. 11.30. Og jeg havde svedt det ud – HELT OG ALDELES!

Totalt røde ører, skrig og skrål, eder og forbandelser, og store hårtotter blev flået op med rødder. (Ok, måske ikke det sidste). Det er så første gang, jeg præsterer sådant noget. There is a once for everything, som de siger derovre på den anden side af vandpytten.

Jeg har noget kvaje-et-eller-andet. Skal lige falde over det rigtige og så….

Men NU er der weekend. Aalborgs gader summer af karneval og aktiviteter. Solen skinner. Og jeg skal ikke arbejde mere denne uge (bortset fra noget patient-tam-tam). Og så skal jeg i øvrigt snart til årets store koncert – for mit vedkommende. Denne akrobat af en spirrevip i høje hæle… og læg mærke til at hun synger under hele nummeret – det er da lidt imponerende.

Skriv et svar

