Og så galoperede den uge forbi

Posted on Updated on

Torsdag hoppede jeg på et tog med kurs mod Herning – ok, det blev til et herregårdssving (eller hvad man nu kalder det) via Langå, et hurtigt hop i Bjerringbro for at samle vennerne op, og SÅ videre til en lyserød dame i Boxen. Vi skulle høre P!NK, og det var noget af en visuel oplevelse. Jeg vil næsten kalde det Cirque du P!NK, for det var noget med badutspring, akrobatiske øvelser på scenen og oppe i luften samtidig med at hun sang. Herligt freakshow. We loved it! Ok, ham der Treo fra Ekstra Bladet gav koncerten sølle 2 stjerner, mens andre gav 4. Jeg giver aldrig noget for de anmeldelser, for ofte føles det som om de og jeg har været 2 vidt forskellige steder. Jovist, der var et par lydproblemer af og til, men det gjorde ikke så meget.

20130605-211154.jpg

Jeg var meget imponeret over logistikken i Herning. Selvom vi var ankommet i bil og holdt næsten klods op af Boxen, så tog det ikke mere end ca 10 minutter, ja hvis det da var så meget, at komme ud og så var det kun den sædvanlige tur på 50 minutter inden ankomst Bjerringbro og man ramte sengen. Lovely!

Tidligt op til morgenmad og hoppe på toget mod det nordjyske.

20130605-211523.jpg

En udflugt med jobbet skulle rammes. Og dét blev den. Den stod på zumba, kaffe, Nils Villemoes (find ham på youtube), orienteringsløb, lækker aftenbuffet med alt hvad hjertet kan begære, og en musisk afslutning af den lækre sprøde slags, Klarup Pigekor som sang så øjenlågene næsten duggede.

20130605-211954.jpg
Så skulle man jo tro der var dømt weekend? Nix! Op tidligt lørdag og smøge ærmerne op til arbejdsdag.

Jeg rallede søndag – bogstavelig talt. Men jeg har fået noget på opleveren, og det er skønt.

Mens jeg var ude at føjte flyttede min nye roommate ind på terrassen – vi glæder os til de frække samtaler, så jeg på et tidspunkt får røde tomater.

20130605-212213.jpg

Åh ja, jeg fik da også fornøjelsen af at se filmen der danner grundlag for den bog, som jeg læser på terrasse, i tog og snart fly.

20130605-212556.jpg

Lad mig bare sige, at det er FULDT fortjent at Jennifer Lawrence hev en Oscar i land på baggrund af sin præstation i den film. WOW! Faktisk burde Bradley Cooper også få et par klapsalver eller tre, og ikke kun pga de pæne øjne.

Og kommende weekend byder på job, og DIVAS og endnu mere kulturel.

På DEN konto går alt forrygende.

Ciao!

Skriv et svar

