ACHOUM!!!

Posted on

– som de siger i Frankrig, mens vi i Danmark siger ATJUUU.

Jeg hev århundredets forkølelse med hjem fra Barcelona. Yirk! Snot og slim ud over det hele. Har bare ikke tid til det, så imorgen må doktoren se om han kan hjælpe mig, for jeg har altså ferie i næste uge – RIGTIG ferie, uden frivilligt arbejde eller noget. Og min ferie skal ikke gå med at rende rundt i en klokke med dryppende næse. For jeg har nemlig planer som jeg nødigt vil ændre fordi de har været planlagt i snart 1 år.

20130626-084659.jpg

One thought on “ACHOUM!!!

    Kenn said:
    juni 26, 2013 kl. 12:08 pm

    RIgtig god bedring!!

Skriv et svar

