Har du husket det?

Posted on Updated on

Det er i morgen, 1. juli, at Google Reader lukker. Ved du ikke helt, hvordan du hiver dine rss-feeds ned?

Du logger på Google Takeaway. Her kan du tage back-up af alt hvad du har i forbindelse med din google konto. Og så kan du importere det ind i den nye reader du finder – Bloglovin, Netvibes eller noget helt tredje.

Jeg har ikke en mening om hvilken reader er bedst – jeg tror man skal prøve sig lidt frem og finde det der passer til éns behov. Gør du udelukkende i blogs så er bloglovin’ et godt valg, men den kan også bruges til andre feeds.

Lukker Google for sin reader fordi det er ved at være en saga blot med rss-feed? Who knows?

GoogleReaderClosed

4 thoughts on “Har du husket det?

    Claus said:
    juli 2, 2013 kl. 3:59 pm

    Data fra Reader ligger på takeout (ikke takeaway🙂 ) frem til 15. juli, så man kan altså nå det endnu

      frkbibo responded:
      juli 6, 2013 kl. 4:50 pm

      Hehe🙂

    Kirsten said:
    juli 3, 2013 kl. 11:34 am

    Åh hvor ville jeg ønske at jeg forstod hvad det er du taler om. Føler mig ærlig talt snart på teknisk niveau med min aldrende mor…….
    Er der et eller andet sted for idioter hvor man kan lære at forstå hvad reader, hashtag, dropbox og syv milioner andre ting egentlig er for noget…..

      frkbibo responded:
      juli 6, 2013 kl. 4:52 pm

      Der kommer altid nyt til og det er svært at følge med😉

Skriv et svar

