Drog ud efter noget elektronik til anlægget

Posted on Updated on

Og kom hjem med 3 æsker tandstikkere til 12 kr. Godt, så….

Ok, og hvad så hvis jeg har et såkaldt home bio surround system som er mere end 10 år gammel, når nu det fungerer upåklageligt og faktisk har en imponerende lyd de små satelithøjttalere taget i betragtning. (Anlægget blev købt i en hi-fi butik). Sålænge det fungerer til de krav og behov jeg har, så er det fint med mig.

Men tænk at man skal ty til diverse netbutikker for at finde en switch box til audio, for at kunne koble alle sine elektroniske dimser på så der er lyd over anlægget, hvad enten man glor en film på Netflix via sin wii, hører Spotify via ipad, ser tv via Zaptor, eller smækker en almindelig film i blu-ray afspilleren, og man reelt kun har 2 audio indgange på anlægget.

Den gode hr Fader klukkede lidt over mine anstrengelser og sagde : “Ja ja, så har du da fået rørt dig idag – nu laver jeg lige en lille ledning til dig, som er let tilgængelig så du ikke skal kravle rundt på gulvet og skifte ledninger og være øm i flere dage bagefter”.

Pris 0 kr. (fordi han selvfølgelig har sådant noget på lager!), selvom jeg så stadig skal skifte ledninger alt efter hvad jeg skal, men det kan jeg altså godt leve med nu når det bliver fra et sted hvor jeg ikke skal kravle rundt på gulvet og kæmpe en kamp for at komme op at stå igen!

Længe leve Daddy!

 

Skriv et svar

