Det er ved at blive koldt

Posted on Updated on

Og det er ikke noget som min krop bryder sig specielt om. Mit problem med fingrene er ikke aftaget, snarere tværtimod, så snart vil man opleve med med tykke luffer og hue osv, samtidig med at jeg frygter for vinterens komme. Hvis jeg pakker mig ind nu – hvad jeg er godt på vej til – hvad skal jeg så gøre til vinter?

Men det skal nu ikke ødelægge min glæde over de flotte efterårsfarver der begynder at pible frem, eller den skønne blå himmel. Som for eksempel her på min vej på job hvor jeg gik gennem Hjelmerstald. Så absolut ét af Aalborgs smukke steder, lige ved siden af gågaden. Det er også lige dernede i hjørnet, hvor hunden står du finder Lange Kunsthåndværk – et fantastisk sted med keramik, glaskunst og sågar jazz om sommeren.

 

4 thoughts on “Det er ved at blive koldt

    Kirsten said:
    september 25, 2013 kl. 11:03 pm

    Du ,å komme på besøg på de varmere breddegrader!

      frkbibo responded:
      september 27, 2013 kl. 3:20 pm

      Åh a, det kunne være rart.🙂 Jeg drømmer om den store gevinst, så vinterhalvåret kan tilbringes i sydens varme.🙂

    A + K = ♥ said:
    oktober 4, 2013 kl. 4:31 pm

    Det er nemlig e af de mest hygelige og charmerende gader i byen (;’

    – Anne

      frkbibo responded:
      oktober 4, 2013 kl. 4:37 pm

      Det er præcist det, det er.🙂

Skriv et svar

