Det sørme, det sandt….

Posted on Updated on

WEEKEND

Og hvor HAR jeg set frem til det. Sikke en uge:

  • For vi arbejder på højtryk på jobbet med at gøre klar til relancering af hjemmeside. Den går i luften om få dage.
  • Jeg har også været på kursus (en enkelt dag) og har fået fyldt op på den faglige konto.
  • En tur på sygehuset er det også blevet til. Hjertet er blevet skannet på kryds og tværs, bogstavelig talt, og jeg kan jo bare sige at det tikker skam helt som det skal. Ingen fibrose og intet forhøjet tryk i hjerte-lunge kredsløbet. Yay! Det skal tjekkes igen om et år, og sådan skal dét bare være.
  • Svoger har hjulpet mig af med et par bunker som skulle kyles ud. Men det var kun fase et – er slet ikke færdig.

Men nu er det WEEKEND, og jeg skal have slappet godt og grundigt af, for energien er brugt for denne uge. Ok, jeg skal godt nok forberede et oplæg jeg skal afholde næste weekend i patientforeningsregi (måske på tide at komme igang med at finde ud af, hvad jeg skal sige??). Mon ikke jeg finder på noget. Det tror jeg.

 

Skriv et svar

