Når livet gør ondt

Posted on Updated on

Jeg fik i morges en meget trist nyhed. En person i mit netværk er med et brag sendt ud i sit livs stormvejr. Hendes to sønner har mistet deres far og hun har mistet sin mand. Han valgte at tage sit liv.

Selvom det ikke er en person i min “inderkreds” af venner, så berører det mig alligevel dybt. Hun er et pragtfuldt altid smilende positivt menneske og det gør mig så ondt at hun skal opleve det her.

Årsagen til handlingen vil jeg ikke spekulere på, for det får ham ikke tilbage. Men jeg tænker, at der skal meget til før man vælger at begå selvmord.

Jeg har sendt min kondolence og sagt at jeg er der for hende. Og håber at hun har familie og venner til at støtte hende i denne svære tid. Jeg tænker på børnene. Alle får krisehjælp.

Og så er det man stopper op, og bliver stille og eftertænksom.

 

Skriv et svar

