24. december – GLÆDELIG JUL!!!

Posted on Updated on

Så er det NU. Hvad børnene har sukket efter siden julepynten kom op i butikkerne i oktober og lokkede med julesknas, legetøj og nisser. Og for mange har ventetiden været ulidelig.

NU er det juleaften og nu udløses spændingen for mange.

Selv glæder jeg mig til at skulle tilbringe skønne timer i selskab med familien, den gode mad og hygge. Om gaven til nevøen købt i London falder i god jord eller styrter til jorden med et brag finder jeg ud af idag. Well, der er en bonus gave som jeg ved han vil kunne lide.

Jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul i hyggelig atmosfære, hvad enten det er med familie eller venner.

 

 

10 thoughts on “24. december – GLÆDELIG JUL!!!

    Vendelboen said:
    december 24, 2013 kl. 8:18 am

    En rigtig glædelig jul til dig, søde Bibo. Tak for december underholdningen. Vi ses om et par dage.

      frkbibo responded:
      december 24, 2013 kl. 9:34 am

      DET gør vi, og jeg glæder mig til festligt gensyn i LOGEN. 🙂
      Glædelig jul, søde Vendelbo.

    Piskeriset said:
    december 24, 2013 kl. 11:44 am

    I lige måde – håber I får en rigtig dejlig aften – og god tid i morgen til at lege med gaverne 😉

      frkbibo responded:
      december 24, 2013 kl. 12:13 pm

      Lige over, søde “pisker” 😉

    Anette said:
    december 24, 2013 kl. 1:15 pm

    Rigtig glædelig jul – glæder mig til vi ses i det nye år. Knus

      frkbibo responded:
      december 27, 2013 kl. 9:58 pm

      Jeg glæder mig også til vi ses igen. Knus

    Lene said:
    december 25, 2013 kl. 12:53 pm

    Glædelig jul til dig, og tak for gode tips til film 🙂

      frkbibo responded:
      december 27, 2013 kl. 9:58 pm

      Glædelig jul – og selv tak. 🙂

    Lea said:
    december 27, 2013 kl. 5:34 pm

    Tak for morskab, det er altid hyggeligt.

      frkbibo responded:
      december 27, 2013 kl. 9:59 pm

      Selv tak. 😉

Skriv et svar

