Søndagssysler

Posted on

Igår var jeg i biografen med søster og svoger. Årets julefilm skulle ses: HOBBITTEN. 2 timer og 40 minutter (eksl. reklamer) fløj afsted, og hele salen udbrød ØØØØØV, da filmen brat gik over til rulleteksten. Her sad vi alle og var klar til at kaste os ud i kampen…. Men det må så være næste år. Vi hviskede R….. i kor.

Det er da bare pragtfuldt at kunne ligge og dase til langt op af formiddagen. Kroppen gav besked på det, så må man jo følge med. Og stå op og spise morgenmad kl. 12. Det er en rigtig dasesøndag med morgenhår, kaffe i koppen og underholdning lige for hånden. For vaskemaskine og opvaskemaskine klarer dagens sysler. Pragtfuldt.

20110109-084640.jpg

TV’et summer lidt i baggrunden.  Jeg fik lige set et par afsnit af Supernatural på Netflix. Uhm, et par søde brødre, den ene totalt hård i filten men dog med et blødt hjerte, og den anden bare blød og eftertænksom. Sammen kører de USA tyndt i jagten på det overnaturlige – dæmoner, vampyrer, spøgelser – ting som vi normale dødelige ikke opdager, men som brødrene har viet sit liv til at bekæmpe.  

supernatural1

Ønsker dig en helt fantastisk overnaturlig søndag…. eller hvad der nu er tilbage af den. Fordi jeg først kom op kl. 12, så føler jeg lidt at jeg er bagefter. MEN det gør ikke noget. Jeg har fri fra arbejde imorgen og skal i stedet mødes med 2 skønne divaer til brunch. Og jeg GLÆDER mig.

 

2 thoughts on “Søndagssysler

    Vendelboen said:
    december 29, 2013 kl. 6:34 pm

    Jeg glæder mig også til i morgen. Det bliver skønt at få samlet lidt op på, hvad vi hver især har fået efteråret til at gå med -:)

      frkbibo responded:
      december 29, 2013 kl. 10:22 pm

      Jeg gætter på at der er dømt hønsegård….BIG TIME 😍😊

Skriv et svar

