Verdens bedste tandlæge

Posted on Updated on

– har jeg. Simpelt hen!

Og fair, selvom jeg kan rase over priserne, medicinen der påvirker tænderne, min sygdom der påvirker tænderne. En snabel der nærmest er klistret sammen med min konto – for jeg skal helst til kontrol hver 4. måned og DET kan mærkes med de seneste 2 udspil fra Regeringen hvor du kun får tilskud til EN tandrensning og EN kontrol om året, noget som jeg går til hver 3. måned for at forebygge bedst muligt.

Men mit tandteam er dybt professionelt, enormt dygtige og har patienten i centrum. Og det er noget jeg sætter stor pris på, og bestemt noget jeg har brug for og derfor vægter mere end meget andet. For jeg vil have mine tænder så længe som muligt.

Jeg har lige været i stolen. Og kom egentlig med den beslutning at NU skulle en visdomstand fjernes. Ved mig skal kirurgen fjerne tanden (fordi ting ved mig ikke er helt lige efter bogen), så i stedet for 300 kr vil det koste 3000kr. Så der skal meget til når jeg frivilligt siger UD.

Og hvad siger tandlægen så? “Altså, det er jeg faktisk ikke enig med dig i – du har håndteret de problemer som der HAR været dybt professionelt, så der er intet galt med tanden nu. Når du har haft problemer 3 gange, så kan vi snakke om det”.

Verdens bedste tandlæge. Jovist, de har det nyeste udstyr, tilbyder musik under behandlingen, og sågar akupunktur under behandlingen, og det har måske en påvirkning på prisen.

Men det er tit jeg sender en kær tanke til den vilde hede flirt jeg havde for 10 år siden – for havde jeg ikke haft den og fået den anbefaling på en tandlæge jeg havde fået dengang, så havde verden nok set lidt anderledes ud. Sådan set med tandlæge-briller. Og nej, han var ikke tandlæge.

2 thoughts on “Verdens bedste tandlæge

    Emil said:
    februar 13, 2014 kl. 9:17 am

    Der findes næsten ikke noget bedre, en have en dygtig tandlæge som har dig som patient i centrum – også selvom at pengepungen har ondt bagefter 🙂

      frkbibo responded:
      februar 13, 2014 kl. 5:40 pm

      Nemlig. 🙂

Skriv et svar

