Fredag fredag fredag

Posted on Updated on

Men det er ikke weekend for mig endnu. Jeg har trukket mig en lørdagsvagt. Det er ok – tempoet er anderledes og vi hygger os midt i travlheden.

Dagen idag har været blandet.

Startede med at blive tæt på at være radioaktiv. Masser af røntgenstråler blev skudt gennem hænder, fødder, hjerte/lunger og rygsøjle. Det tog noget tid, for det hele kunne ikke klares i ET rum, så jeg luskede rundt på gangene.

Så er det jo rart at traske ned forbi frisøren og lade sig forkæle et par timer, godt krydret med varm kakao og latter.

Og nu er der en masse råberi fra naboerne og fjernsynet. Lige nu er der 15 minutter tilbage af kampen Danmark-Kroatien, og det kan gå begge veje. Kom så, Danmark, og nu ikke noget med forlænget spilletid – jeg skal tidligt op i morgen!

 

4 thoughts on “Fredag fredag fredag

    Vendelboen said:
    januar 24, 2014 kl. 10:55 pm

    Sikke en kamp. Det var vildt. Ha’ en god vagt i morgen, måske man skal lege vanskelig låner i morgen….🙂

      frkbibo responded:
      januar 24, 2014 kl. 11:48 pm

      Kombardo 😜

    Piskeriset said:
    januar 25, 2014 kl. 9:13 am

    Er der mere travlt om lørdagen? Og skyldes det mon, at folk har bedre tid til at gå på biblioteket der? Hm, nu blev jeg lige inspireret og skyndte mig at skrive en liste over bøger, jeg skal have reserveret på biblioteket😀

      frkbibo responded:
      januar 25, 2014 kl. 1:33 pm

      Jeg synes egentlig altid vi har travlt på biblioteket. Om lørdagen ser vi mange børnefamilier og andre som har bedre tid til at bruge biblioteket. Gæsterne virker mere afslappede. Og selv tak, du.😉

Skriv et svar

