Hvor blev februar af?

Posted on Updated on

Idag er mandag d. 24. februar. Så er der KUN 10 måneder til juleaften. Jow jow, den tid kan hurtigt gå!

For hvor er februar blevet af? Jeg blinkede et øjeblik, og vupti står marts udenfor døren og banker på. Hvis 2014 skal arte sig sådan, så må jeg hellere iføre mig sikkerhedssele og hjelm.

Pantheon, Rom, februar 2014

Men ok – i starten af februar genså jeg Pantheon inden jeg holdt tale for 200 mennesker. Jeg havde næsten 14 dages ferie. Så røg der 2 dage på kontrol på hospitaler i Aarhus, som så blev efterfulgt af en god gang snue der i den grad sendte mig til tælling med bla høj feber.

Så mine arbejdsdage i februar kan stort set tælles på en hånd. Det er da vildt.

Idag var første dag efter sygefraværet – kastet ud i udfordringerne fra første minut. Jeg har stået mere op i dag end hele sidste uge tilsammen. Og savnede voldsomt min eftermiddagslur…

Fanget på vej hjem idag

Skal vist tidligt i seng idag. Og måske lige have et afsnit i selskab med den gode her Mikkelsen, som jeg jo lige har spottet på Netflix. I morgen er atter en dag – min energi skal bruges velovervejet resten af ugen.

Hannibal m. Mads Mikkelsen (Netflix)

 

Skriv et svar

