Fantastisk sommer 2014

Posted on

– og så har jeg ikke engang haft sommerferie endnu. Jo jeg snusede lidt til den i juni (se forrige post), men jeg har været på arbejde hen over sommeren.

Og det har været hot hot hot!!

Jeg har stort set været væk fra blogland og bare nydt det gode vejr med familie og venner, når vagten har været overstået. Og hvor har det været pragtfuldt. Og nu er jeg tilbage, med friske ideer i mølleposen til indhold på bloggen. Den har nærmest ligget stille et års tid og der er heller ikke så mange der har kigget forbi, så… well… jeg skriver for egen skyld og ikke statistikken, så det er jo ligesom som det plejer.

PRAGTFULD sommer, men ok med den sygdom jeg har og den ikke mindst den medicin, jeg får, så må man ikke være så meget i solen og det er med faktor 50, når man går ud. Så soltimerne til trods, så er jeg noget af en blegfis.

Men VARMEN… oh, bliss! Jeg har skippet min “varmemedicin” – mod de kolde hvide fingre, rayanud, og har ikke taget det i 3 uger. Og der har måske været EN lille episode, hvor kroppen reagerede. Selv bare tæer i sandaler har jeg præsteret. Det er stort.

Mine sociale eskapader har været via mobilen på Instagram, og her kan man se at jeg har hygget med nevøen med togtur med veterantur, har fået læst på terrassen, spist is og hvad jeg ellers har haft gang i, og som ikke er blevet delt på Instagram eller andre steder.

Sommeren er absolut ikke slut endnu – og jeg har flere oplevelser forude.

Hav et brag af en weekend – jeg skal arbejde… så det bliver HOT.

instagram

Skriv et svar

