Hej november

Posted on Updated on

Jamen, hold nu magle for et godt vejr, november starter med. Høj solskin, næsten ikke en sky på himlen – kun slipstrømme fra fly der krydser hinanden på himlen, og en svag vind.

Så er det ingen sag at gå til staden og få rørt sin krop. En krop der i så lang tid har været kørt lidt ud på et sidespor – først med mini-influenza efter årets influenza vaccine og siden antibiotika for at tage en infektion. Så går oktober altså hurtigt.

Jeg er begyndt at gå til kiropraktor fordi ryggen driller voldsomt og efter blot 2 behandlinger er det lige før jeg slår flik-flak. En kollega fik presset mig ind hos sin kiropraktor, som viser en helt fantastisk forståelse for bindevævssygdomme. “Hellere små behandlinger for at se hvordan kroppen reagerer, end at gå all-in fra starten”, siger den lille størrelse som man snildt kan pakke ned i lommen. Jeg føler bestemt at jeg er kommet til rette sted. Jeg føler mig ganske tryg. Og så er det jo sjovt at se, at der er skeletter i skabet deroppe.

Og nu har jeg såmænd en uges ferie. Der er blandt andet dømt nydelse i stor stil.

 

Skriv et svar

