Interstellar

Posted on Updated on

Jeg var i biografen i mandags. Her så jeg Interstellar, som er en science-fiction film instrueret af Christoffer Nolan, og handler om en fremtid, hvor Jorden er ved at løbe tør for ressourcer.

Min følelse, da jeg gik derfra var: at jeg var bogstavelig talt var blevet suget gennem alverdens galakser og spyttet ud efter 3 timer, gasblå i hovedet af at holde vejret og øjnene var som rynkede rosiner pga manglende blink. En helt igennem visuel og lydmæssigt fantastisk godt lavet film. Topkarakter herfra.

 

 

Skriv et svar

