3. december

Posted on Updated on

Jeg arbejder stadig på juleønskerne.

 

2 thoughts on “3. december

    Kirsten said:
    december 3, 2014 kl. 6:50 pm

    Tak Tak Tak! Du har lige reddet min december måned – bare fordi man bor i Jerusalem skal man ikke tro at det bliver jul af den grund….
    Men nu er jeg lykkelig igen og vil glæde mig hver dag indtil jeg rejser til Danmark til julen❤

      frkbibo responded:
      december 4, 2014 kl. 8:51 am

      Jamen, jeg er da kun glad for at kunne peppe dit humør lidt op. Jerusalem?? Jeg har snorksovet i timen – sidst jeg hørte fra dig var du i Finland. Hav en dejlig december – der er lagt i kakkelovnen til et grin eller 2.😉

Skriv et svar

