22. december

Posted on Updated on

Ingen jul uden Pluto’s Christmas Tree. Det her er endnu én af mine julefavoritter.

Er du færdig med julegaverne? Jeg skal lige have styr på det allersidste her i formiddag. Mangler til min far (som jo ikke ønsker sig noget som helst) og lige lidt gejl til nevøen. Jeg har ikke tid i morgen, fordi der skal jeg – for engangs skyld (læs : ironisk ment fordi jeg pt render lystigt afsted) på sygehus, så jeg kaster mig over årets togtur med flest rejsende. Jovist, det skal nok blive spændende. Har sikret pladsbillet ud – måske man også skulle overveje hjem…

Jeg ved hvad farmand skal have, så det er bare hurtigt til staden og så videre på venindebesøg. Aaaaah, herligt med en lille mini-ferie kombineret med juleræs.

2 thoughts on “22. december

    rumpenissen said:
    december 22, 2014 kl. 6:00 pm

    sikke minder, ingen jul uden disney🙂 glædelig jul til dig og dine🙂

      frkbibo responded:
      december 23, 2014 kl. 6:09 am

      Tak og i lige måde🙂

Skriv et svar

