24. december

Posted on Updated on

I aften er det juuuule-afteeeeeen, der er længe længe til….

NEJ, det er der ikke. Jeg skal have pakket gaverne ind og satser på at jeg har gavepapir nok. Heldigvis skal jeg ikke koncentrere mig om andet end at sætte mig til bords og smovse vildt og inderligt i den lækre julemad. Det bliver så godt. Og så i selskab med nevøen….nåh ja, og så hans far og mor og bedsteforældrene.

Julegaveindpakningen blev sat på kraftigt stand-by igår efter at være vågnet kl 4, og så en togtur sammen med en stor del af befolkningen fordi jeg havde tid hos specialteamet og skulle en tur til Aarhus, hvor en yderst grundig fysioterapeut på magisk vis formåede at finde samtlige ømme senetilhæftninger i benene. Tro mig, der er mange! AV, hvor jeg bandede og svovlede. Så fokus Lille juleaften blev sofa, Netflix, varmetæppe og ømme sener.

Men jeg når det – selvfølgelig gør jeg det. Julen kommer uanset hvad. Og må du have en rigtig god én af slagsen.

3 thoughts on “24. december

    Lea said:
    december 24, 2014 kl. 7:46 am

    God Jul og tak for kalenderen.

      frkbibo responded:
      december 24, 2014 kl. 8:20 am

      I lige måde god jul 🎅 og selv tak. 😊

    Kenn said:
    december 24, 2014 kl. 9:00 am

    Rigtig god jul🙂 Sig til hvis du mangler papir, jeg har noget på lager😉

Skriv et svar

