Home, sweet home

Posted on

Jeg har været på tur idag. Jow jow, én af de evindelige tilbagevendende togture, hvor jeg hygger med læsning og lydbog – og hvor jeg besøger ét af hospitalerne i Århus… nårh nej, Aarhus… for at lægge krop til endnu en undersøgelse.

Detaljer på undersøgelsen holder jeg for mig selv, men det er et emne som 2 garvede raske kronikere sagtens kan debatere over en bid mad på én af byens caféer… som jeg har glemt navnet på. Men vi delte en “snack platte” med laksemousse, pesto-noget, salami, hjemmelave mayonaise (??), peanuts, og cashewbutter (a la peanutbutter), brød (hvid og rug), og så en drøm af en mundbid brownie.

Og det hele godt krydret af latter i lange baner. Midt i det hele fniste vi højlydt fordi vi kom til at “lytte” til os selv : sikke nogle emner over maden, og hvad vil “naboerne” ikke tænke. Vi satsede på at de ikke lyttede med. Flækker af grin

På vej gennem byen og hen og hente Anette fra hendes arbejde, kom jeg forbi dette skilt. Er det ikke skønt!?

skilt

3 thoughts on “Home, sweet home

    Anette said:
    januar 18, 2011 kl. 6:36 pm

    Uh nej det var der absolut ingen problemer i at drøfte over maden (fniiiis) det var cafe Drudenfuss såmænd🙂 Måske stammer skiltet fra Århus Festuge. Ja i sidste festuge stavede vi altså Århus med Å!!! Nå ja det gør jeg vist stadig *GGG*. Og forøvrigt så har jeg helt glemt at nævne, at vi jo er nogle “unge piger” *GGG*
    Tak for nogle sjove og hyggelige timer🙂 Glæder mig allerede til vi ses næste gang😀

      frkbibo responded:
      januar 18, 2011 kl. 6:38 pm

      😆 Så du nød avisen ekstra meget??😆

    Anette said:
    januar 18, 2011 kl. 6:44 pm

    Jooooh helt bestemt😀

Skriv et svar

