Hunger Games – Catching Fire

Posted on Updated on

Uh, ” the Girl on Fire ” rammer biograferne igen til november.

Jeg glæder mig meget til at se fortsættelsen på Hunger Games. Og jeg er spændt på, hvor meget den har med af bogen. Den første film var tro mod bogen på mange punkter – manglede selvfølgelig også noget, men det gør alle film jo. Og jeg har altid en lille intern regel om at holde de 2 medier adskilte.

Men nu er trailer til næste film offentliggjort – og jeg glæder mig. Selvom der er lang tid til november.

2 thoughts on “Hunger Games – Catching Fire

    Piskeriset said:
    april 17, 2013 kl. 6:48 pm

    Jeg er også spændt på filmen, selvom jeg nu tvivler på, at den kan blive lige så god som bogen.

    Har du fået set Les Miserablés? Ellers vil jeg stærkt anbefale den🙂

      frkbibo responded:
      april 17, 2013 kl. 6:56 pm

      Jeg har den samme tvivl… det bliver svært at proppe det hele ned i en film.

      Og UH, nu glæder jeg mig da til jeg skal se Les Miserablés på lørdag, for den har fået blandede anmeldelser og blandt kolleger og venner er der også blandet respons på filmen. Men jeg kommer med åbent sind.😉

Skriv et svar

