Nye sko

Posted on Updated on

Min udlandshunger bliver dyrket til fulde i år. Det skal ikke kun være rejser til diverse hospitalsafdelinger – jeg skal også have det sjovt!

Jeg har allerede haft fornøjelsen af én udlandstur. Snart går turen til et lille skoleophold i Barcelona, og SÅ bliver det sjov og gejl med en flok danskere og nordmænd i en hytte i den sydlige del af Norge. Jeg planlægger allerede nu at stikke af, ud i den norske natur og kigge.

Det kræver fornuftigt fodtøj. Jeg spottede lige disse i en outlet forretning, hvor jeg således sparede 300 kr.

20130511-130654.jpg

Skriv et svar

