Fladmast

Posted on Updated on

Fladmast – heeeelt ned under guldbrædderne. Det er dagens kodeord.

Jeg havde igår en laaaaaaaaaaang dag på jobbet. Først en pragtfuld undervisning for 8 ældre, der skulle lære at begå sig på internettet, dernæst møde, og så var jeg sat på vagt. Så min arbejdsdag endte med at være 8-19. Jeg rallede bogstavelig talt hjem og gik direkte i seng. Op idag for at ramme et møde kl. 8, så jeg kunne ikke engang tillade mig at starte dagen rolig.

Så bliver man jo lidt rørstrømsk når en kollega forbarmer sig over én og lægger lidt chokolade på tastaturet.

20130516-193638.jpg
Og så skal hjernen selvfølgelig også slås fra…..

Og det kan passende ske med en britisk tv-serie, der handler om et meget specielt trekløver: Mitchell og George flytter ind i et hus, hvor Annie også bor. Det lyder jo som ganske tilforladeligt og sådan lidt kollegie-agtigt.

Der er bare det ved det, at Annie er spøgelse, Mitchell vampyr og George varulv – og at de alle kæmper med næb og kløer…. i at være så menneskelige som overhovedet muligt.

Being Human ser jeg på Netflix, men kan også lånes på biblioteket.

20130516-194955.jpg

2 thoughts on “Fladmast

    Anette said:
    maj 16, 2013 kl. 8:22 pm

    Skønt med anerkendelse fra en kollega – jeg er helt sikker på du har fortjent det. Det lyder som en alt for hård dag. KNUS

      frkbibo responded:
      maj 16, 2013 kl. 8:43 pm

      Tjaaaa. Knus

Skriv et svar

